نامرد

۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

نامرد

ویلیام شکسپیر، بزرگترین شاعر و نمایشنامه نویس انگلیسی میگوید:
<<به دختران در کودکی شير سگ دهيد ، شايد در بزرگی وفا بياموزند!>>

اميدوارم اين بخش از شخصيت و ویژگی زن را هيچوقت کشف نکنيد ، يا به طور مستقيم درک نکنيد چون برايتان خيلي گران تمام خواهد شد...زنها تا حد زيادي نامردند.. اين اصلي ترين و يکي از بدترين خصوصيات آنهاست که از مردها متمايزشان ميکند . 

شما وقتي با يک زن ، يا يک دختر يا هر خانمي ارتباط برقرار ميکنيد معناي عميق کلمه ي .."نامرد ".. را ميفهميد.....البته نه به اين معنا که تمامي مردها .."مرد" هستند ..اما درک ميکنيد که چرا اين کلمه خصوصا در زبان فارسي ، اصلا ساخته شده ... و نامرد يعني چه؟..!! ...:...یعنی غیر از مرد.......

بیشتر اوقات بين  مردها نوعي از روابط وجود دارد که گاهي حتي در مقابل دشمن خودشان هم آنها را رعايت ميکنند ، مانند معرفت ، جوانمردي ، وفا ، مرام ، مردانگی و مواردی از اين قبيل ......که البته این خصوصیات مردانه هستند . همیشه به یاد داشته باشید مطلقا در زن به دنبال اینچنين خصوصیاتی نباشيد ، چون بسياري از اين موارد را اصلا نميفهمند  و متاسفانه درک درستی از آنها ندارند. پس انتظار خاصي هم از آنها نداشته باشيد .  
جمله ای از کلیله ودمنه در این رابطه :
<<عهد زنان را وفایی ، و وفای ایشان را بقایی نباشد>>


همیشه به یاد داشته باشید به زنها به هيچ عنوان  در مسايل قول و قرار ، توافق ، تعهد و شراکت ، خصوصا حيطه مرام و معرفت نمیتوان اعتماد کرد ،زنها همیشه و به طور ذاتی بد قول ، عهد شکن ،  بی معرفت ، بی مرام و بی وفا هستند...دقیقا به همین دلیل است که میگویند قول مردانه.......به هیچ وجه از زنها پول قرض نگیرید ، چرا که دنیایی را با خبر خواهند کرد .ضمنا ، هرگز ازآنها قولی نگیرید که کاری را انجام بدهند یا ندهند و یا انتظار عمل خاصی را در زمان خاصی از آنها نداشته باشید. کمک کردن و توجه کردن ، خصوصا نسبت به مرد دیگر، برای زنها تا حد زیادی بی معناست . چرا که خود سراسر ضعف و نیاز هستند.
مواردی که در بسیاری از فیلمها و سریالها، خصوصا انواع داخلی آن میبینید ، یا در داستانی میخوانید و میشنوید ، که مثلا شوهر ماجرا چندین سال زندان بوده ، یا مفقود شده  ،یا به هر دلیلی نبوده و برگشته ، و خانم هم هنوز سر جایشان تشریف دارند  و منتظر ایشان هستند ، چرندیاتی است  حاصل تفکرات نویسنده داستان ، که برای پیش بردن داستان است ، و گاهی هم برای نصیحت  کردن به زنان که از این روحیه حقارت و نیازمندی دائمی خود به دیگری دور باشند . 
زنها هیچوقت منتظر نمیمانند . زمان برای آنها مهمترین است.

فریدریش نیچه، فیلسوف بزرگ آلمانی میگوید:
<< آیا حقیقت ندارد كه در كل ، "زن" را تاكنون ، خود زنان بیش از دیگران تحقیر كرده اند.>>


 در حقیقت وفاداری یک زن زمانی معلوم میشود که مردش هیچ نداشته باشد ، و وفاداری یک مرد زمانی معلوم میشود که همه چیز داشته باشد .

دیوید هیوم ،فیلسوف اسکاتلندی و بزرگترین فیلسوف تاریخ بریتانیا میگوید :
<< زیان بی وفایی زن ،بیش از زیان بی وفایی مرد است ، از این رو قانون پاکدامنی در مورد زن سخت گیر تر است .>>

0 نظرات: