سیاست مدار و موذی

۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

سياست مدار و موذی

گالیله ، دانشمند وفیلسوف ایتالیایی میگوید :
<<زن، وقتی از یک حقیقت دفاع می کند منطقش بسیار ضعیف و قدرت اثباتش بی تأثیر است . ولی اگر همین زن بخواهد از یک دروغ دفاع کند آن وقت کسی را تاب مقاومت در برابر او نیست >>
 
به نسبت مردان ، زنها ، بسيار با سياست تر، موذی ترو آينده نگر تر هستند.... هم آينده نزديک و هم آينده دور ، هم در روابط اجتماعي و هم در گفت و گو ، خصوصا در رابطه با مسايل عاطفي و عاشقانه ، بسيار بسيار با سياست هستند . حتی ساده ترین دخترها هم که به نظر شما  بی شیله پیله وبسیار ساده لوح مینمایند، از بسیاری از مردها مکارترند.

داستانهاي زيادي از حيله گري هاي زنها در اين موارد وجود دارد ، که حتما شنيده ايد
ممکن است با زني باشيد که ابتداي آشناييتان است ، از همديگر سوالاتي ميکنيد و با هم بحث ميکنيد ، بدون اينکه متوجه شويد در ميان بحث او از شما سوالي ميکند و جوابي که شما به او ميدهيد وبدون در نظر گرفتن مواردي به آن پاسخ ميگوييد ، و از کنار آن ميگذريد . در چند جمله بعد ، يا در چند ساعت بعد، و حتي در روزهاي بعد ، گريبان شما را خواهد گرفت ،
"" تو مگه اونجا نگفتي که : ..... اينجوري ؟؟!! پس الان چي ميگي ؟""

از اين سياست و حيله گري او... شاخ در مياوريد !! و به سادگي وحماقت خود پي ميبريد . در اصل از همان ابتدا ، سوالي که در همان موقع مطرح کرده بود ،براي رسيدن به اينجا بوده ، او جواب شما را به خاطر سپرده تا بتواند در جايي ديگر و با يک سوال ديگر، از جواب شما بر عليه خودتان استفاده کند تا به صداقت يا دروغگويي شما پي ببرد .
، مردها در اينگونه موارد بسيار خنگ ، و فوق العاده ساده و بي دست و پا هستند و به راحتي رودست ميخوردند .
باید توجه کنید هر کلمه ای که از دهان زنان در چنین موقعیت هایی بیرون می آید ، خواسته و هدفی غیر از آنچه که مینماید دارد  و اهداف  و نقشه های بسیار زیادی در پشت آن نهفته است . زنها دروغ نمیگویند اما زیاد پنهان کاری میکنند.
حيله گري هاي زنان در اين مواقع زبان زد خاص و عام است .تا به حال شنيده ايد اگر سه  زن با هم بشينند ونقشه اي بکشند ، يک لشکر از سياست مداران کارکشته و نظاميان دوره ديده نميتوانند جلوي نقشه هاي آنهارا بگيرند.

نوع دیگر حیله گری زنها، گریه کردن آنهاست . داوینچی میگوید :
<<اشک نیرومندترین ماده سیال روی زمین است .>> زنها میدانند که اکثر مردها طاقت دیدن گریه کردن آنها را ندارند ، واز طرفی نه طاقت رویارویی منطقی و نه فیزیکی را دارند . بنابراین اشک برنده ترین و  اساسی ترین سلاح های آنهاست که در آخرین حملات از آن استفاده میشود. در حقیقت اسلحه اتمی است.
زنها دو وقت گریه می کنند : 
1 وقتی فریب می خورند !  2 وقتی می خواهند فریب بدهند

برنارد شاو، نمایش‌نامه نویس بزرگ انگلیسی میگوید :
 << زن با نگاه خود آتش می افروزد و بیهوده می کوشد تا با اشک خود آنرا خاموش کند >>




سایر خصوصیات زنها :
نامرد   حساس ولطیف   ضعیف   مادی گرا وپول پرست   مفعول   خودخواه و خودپسند   حسود   جزیی گرا ونکته سنج   خبرچین   پرحرف   افسونگر   سیاست مداروموذی    شیرین وجذاب    ناموس


0 نظرات: