شیرین وجذاب

۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

شیرین وجذاب

ماركوس آنا، نویسنده اسپانیایی میگوید: 
<<برای تحمل سختیهای زندگی باید عاشق چیزی بود، كاری، زنی، آرمانی و... >>

جذابیت زنها برای مردان ، امری غریزی و ذاتی است . میل و کششی غیر قابل کنترل که در میان تمامی جانداران و حیوانات وجود دارد . حتی شاید بتوان گفت در میان گیاهان هم به نوعی وجود دارد. غریزه جنسی و گرایش به جنس مخالف یکی از ابتدایی ترین امیال انسان است . زیبا . شور انگیز . سرمست کننده. خاص و شاید بتوان گفت یکی از زیباترین و ناب ترین احساسات . جذب مرد به سمت زن ،غریزه خواستن و کشش و احساس بین دو جنس یکی از بزرگترین و زیباترین عواطف مشترک همه انسانهاست و زنها بوجود آورنده این احساس در مردان هستند.
ویل دورانت ،فیلسوف ،تاریخ نگار و نویسنده آمریکایی میگوید :
<< دل انگیزی زن در نوع انسان، بالاترین شکل زیبایی و سرچشمه و معیار هر شکل دیگری است >>


همچنین زن مظهر زندگی ، باروری و حیات نیز هست. حضور زن  یک در خانه به آن حيات و طراوت ميبخشد .همچنين وجود يک زن در جمع مردان باعث ايجاد احترام وآرامش در بین مردان خواهد شد . با اينکه خيلي از اوقات ممکن است آرزو کنيد ، که اي کاش اصلا وجود نداشتند يا از خدا علت خلقت آنها را بپرسيد! ، اما هميشه يک مرد در کنار زن کامل ميشود .

زنها به جز آرامش چيزي نميخواهند ، و تمامي خواسته وخصلتهايشان در رسيدن به آن  و حفظ آن خلاصه ميشود. وقتي در آرامش باشند ديگران را هم به آرامش ميرسانند  و اوقات زيباتري براي سايرين ميسازند .

 فراموش نکنيم که  عشق ، حاصل  زيباترين احساسات بين زن و مرد است و کليد عشق در دست آنهاست وبه نوعی عشق ،بیشتر خواست و ارزوی زنهاست .حضور زنها در يک جمع باعث گرمتر تر شدن روابط ،شادابي و پر رنگ تر شدن عواطف و احساسات خواهد شد . زن به زندگي شور و حيات ميبخشد و به آن روح ميدهد . بسيار زشت و بيروح خواهد بود اگر لحظه اي زندگي را بدون آنها را تصور کنيم .

ویكتورهوگو، شاعر، نویسنده و هنرمند فرانسوی میگوید:
<< زندگی بدون زن در نظر من گلستانی بدون گل، و عطری بدون بو و خواب آسوده‌ای بدون رویای خوش، بیش نیست.>> 

جذابیت زنان برای مردان . همینطور بالعکس جذابیت مردان برای زنان، ناشی از فطرت و گرایش جنسی و تمایل به تولید مثل بین آن دو هست که یکی از سرکش ترین و خطرناک ترین و قوی ترین امیال انسان نیز هست . این جذابیت دائمی و غریزی است و شهوت مترادف و همسایه آن است ودر مذاهب سفارش فراوانی به کنترل و مهار آن شده است و  عدم کنترل آن عواقبی همچون عیاشی و شهوت رانی وناهنجاری های اجتماعی  را در پی دارد . وتنها راه کشف شده ، در دسترس و قانونی مهار آن نیز ،ازدواج به شمار می رود .

0 نظرات: